torsdag 24. februar 2011

Fantastisk VM-start!!!

Gull til Bjørgen og sølv til Northug, vi kunne knapt bedt om bedre start på VM-ihvertfall ikke uten at svenskene ble pissure allerede fra dag1!

Det smaker ikke like godt med sølv når man har blitt slått av svenskene. Men nå leder de 1-0, og vi skal ha revansje, sier Petter Northug til NRK.


Men totalt leder Norge selvsagt, medaljekampen mot svenskene er såher:

Norge 1-1-0
Sverige 1-0-1


Soleklar norsk ledelse altså!

Det her er det råeste jeg har vært med på. Det har vært en fantastisk dag. Den stemningen. Da jeg hørte «Marit! Marit! Marit!» da jeg stod på startstreken, det er det verste jeg har vært med på, sier Bjørgen til NRK.

Må innrømme at jeg ikke hadd helt troen på Marit på sprinmten, men øynet håp når et par av favorittene forsvant på vei til finalen, og hvilken herlig suveren seier det var! Norge har altså fått en knallstart på VM og det er bare å glede seg til fortsettelsen!


MEDIA
vg vg vg svd svd vg vg vg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar